Skitoury na Diablak

Wybraliśmy się wczoraj z kolegą na skitoury na Diablak inaczej zwany Babią Górą. Wg informacji jakie kolega znalazł w Internecie Słowacy bardziej przychylnym okiem patrzą na turystów i na nartach poruszać się po parku można. Tak więc wystartowaliśmy z miejsca Chata Slana Voda położonego w miejscowości Oravska Polhora idąc żółtym szlakiem. Słoneczko grzało, nad nami…

artysci.eu

Chciałbym podzielić się informacją, że na stronie artysci.eu można zakupić niektóre moje prace. Zdjęcia drukowane są na profesjonalnym sprzęcie. Może warto zamówić niebanalne zdjęcie, które będzie świetnie się prezentować w Państwa salonie?

Skitoury

Dzisiaj na całkowitym spontonie wybraliśmy się z Marcinem na skitoury – na Skrzyczne. Pogoda była wymarzona – bezchmurne niebo, brak wiatru, słoneczko i nie za dużo innych narciarzy. Jedynie droga powrotna przez stanie w korkach nieco opóźniła nasz powrót do domu. Ale nie ma tego złego – pogadaliśmy w samochodzie słuchając radia i zagryzając kabanosy…

Podsumowanie

Już za kilka godzin powitamy Nowy Rok. Nie powiem, działo się trochę w moim życiu. Najpierw zimowy kurs taternicki, który musiałem ze względu na kontuzję przerwać. Udało się wyrwać na fajne dwa tygodniowe wspinanie najpierw na Jurze a później w Sokolikach. Później zmieniłem pracę dzięki czemu miałem dwa miesiące wakacji. Byłem na Grossglocknerze. Ukończyłem pierwszy w życiu…

Tatromaniak

Dzięki czujności znajomych dowiedziałem się, że moje zdjęcie załapało się do galerii w serwisie Tatromaniak.pl Swoją drogą szybciej odnalazłem to zdjęcie w necie niż u siebie na komputerze. Takie czasy… 🙂

Alpy

Dzisiaj w nocy wróciłem z wyjazdu w Alpy. Było to moje pierwsze spotkanie z tymi górami. Pojechaliśmy 4 osobową ekipą aby poznać techniki poruszania się po lodowcu, ratownictwa oraz wejść na najwyższy szczyt Austrii – Grossglockner. Celem naszej podróży była miejscowość Kals.  Podróż była niestety długa i męczącą. Przyjechaliśmy dosyć późno. Z całym sprzętem i…

Tyski półmaraton ukończony

Udało mi się ukończyć półmaraton z czasem 2:19:51. Nie jest to wynik szczególnie zaszczytny bo zwycięzca miał czas 1:12:12 ale mimo to jestem zadowolony. Zwłaszcza, że nie przygotowywałem się do tego biegu a dowiedziałem się o nim 2 tygodnie przed startem. Dodatkową satysfakcję (muszę to przyznać) miałem na ostatnich kilometrach kiedy udało mi się wyprzedzić…

Przed i po

Zachwycamy się znalezionymi w sieci zdjęciami i zastanawiamy się dlaczego zdjęcia zrobione własnym, często bardzo dobrym i drogim sprzętem nie wyglądają podobnie. Otóż samo utrwalenie obrazu to tylko część procesu uzyskania zdjęcia. Kiedyś po utrwaleniu obrazu na kliszy wywoływało się zdjęcia w ciemni. Aktualnie większość ludzi wykonuje zdjęcia sprzętem cyfrowym i naturalnym jest wywołanie tych…

Rowerkiem po Beskidach

Wybrałem się wczoraj rowerkiem z zamiarem pojeżdżenia po Beskidach. Samochód zostawiłem na parkingu w miejscowości Lipowa. Rowerkiem wjechałem na Skrzyczne a następnie zrobiłem poważny błąd ponieważ stwierdziłem, że skoro już jestem na górze to zjem sobie coś smacznego w schronisku. Niestety pora była fatalna. Stonka dzieciaków zablokowała skutecznie i na długo bar i okienko do…

Tatry – plan (wersja zmodyfikowana)

Dzień 1. Dojazd. Dojście do schroniska na Polanie Chochołowskiej. Przewidywany czas przejścia: 2:50 h Dzień 2. Schronisko PTTK na Polanie Chochołowskiej ↔ Schronisko PTTK na Hali Ornak Przewidywany czas przejścia: 10 h Dzień 3. Schronisko PTTK na Hali Ornak ↔ Schronisko PTTK Murowaniec Przewidywany czas przejścia: 8 h Dzień 4. Schronisko PTTK Murowaniec ↔ Schronisko PTTK w Dolinie…

dahon

Dzisiaj testowałem nowy nabytek, który ma być pomocny w kombinowanym dojeździe do pracy – rower firmy Dahon. Przejechałem nim 27 km. Wrażenia: bardzo dobre wykonanie składanie i rozkładanie w trakcie około 15s płynna zmiana biegów zmiana biegu z 7 na 8 (max) chodzi ciężej niż zmiana pozostałych biegów brak amortyzacji powoduje dyskomfort podczas jazdy na…

Tatry – plan wycieczki

Od jakiegoś czasu chodziła mi myśl po głowie aby zrobić wypad w Tatry. Plan już jest, teraz należy go wprowadzić w czyn. Jakby ktoś miał czas we wrześniu i chciał dołączyć to zapraszam 🙂   Dzień 1. Dojazd. Dojście do schroniska na Polanie Chochołowskiej.   Dzień 2. Polana Chochołowska – Polana Chochołowska Dzień 3. Polana…

Upss

Właśnie wróciłem z urlopu podczas, którego wybiegałem w sumie 140 km. Szukając możliwości eksportu danych z portalu Asics’a – ponieważ nie jestem za bardzo zadowolony z ich aplikacji do rejestracji treningów – zerknąłem przez przypadek na statystyki. Wygląda na to, że od kiedy rozpocząłem rejestrację treningów przebiegłem w sumie 762 km. Bieganie mnie wciągnęło. Fajnie 🙂

Rower

Jakiś czas temu – a raczej bardzo dawno temu bo zdaje się będzie to już 6 lat – zakupiłem używany rower. I wstyd przyznać bo na palcach jednej ręki mogę policzyć ile na nim razy jeździłem. Ponieważ ostatnio mam więcej czasu na aktywność sportową więc postanowiłem wybrać się na wycieczkę. Zamierzony cel został osiągnięty a…