Podsumowanie

Już za kilka godzin powitamy Nowy Rok. Nie powiem, działo się trochę w moim życiu. Najpierw zimowy kurs taternicki, który musiałem ze względu na kontuzję przerwać. Udało się wyrwać na fajne dwa tygodniowe wspinanie najpierw na Jurze a później w Sokolikach. Później zmieniłem pracę dzięki czemu miałem dwa miesiące wakacji. Byłem na Grossglocknerze. Ukończyłem pierwszy w życiu półmaraton. Może nie z jakimś super wynikiem bo zapisałem się z marszu bez specjalnych przygotowań ale mimo to jestem z siebie dumny 🙂 Ze statystyk wynika, że przebiegłem w ciągu roku 1055 km. Zakupiłem kolejną parę butów do biegania i zaawansowany pulsometr. Jednym słowem bieganie mnie wciągnęło i chyba będzie konkurencją dla wspinania.
To był dobry rok 🙂

A więc DO SIEGO ROKU!!!

gross-001

Skomentuj

