Czas na podsumowanie

Ostatnie dni grudnia u części ludzi wywołują refleksje co wpływa też na pewne podsumowania minionego roku. Rok 2015 był dla mnie przede wszystkim rokiem dużej aktywności sportowej. Z tego co podpowiada mi serwis garmina z którym synchronizuję pulsometr w tym roku przebiegłem grubo ponad 1800 km i spaliłem prawie 130 tyś kalorii.
Wziąłem udział w kilku bardzo fajnych biegach:

  • Puszcza RUN
  • Jurajski półmaraton
  • Toyota półmaraton
  • Tyski półmaraton
  • Wodzisławski półmaraton
  • Silesia Marathon

Z czego oczywiście najbardziej wspominam maraton jako, że to był mój debiut na tym dystansie i nowe doświadczenia. Bardzo zadowolony byłem z biegu w Tychach ponieważ zrobiłem życiówkę poprawiając wynik z ubiegłego roku o prawie 40 min. Organizacyjnie największe wrażenie zrobił na mnie bieg Toyota półmaraton w Wałbrzychu. Widać, że znają się na rzeczy. Może to też kwestia, że burmistrz sam też biega i brał udział w organizowanym biegu 😉

Plany na nowy rok. Przede wszystkim start w maratonach: Cracovia oraz Silesia. I pod te dwa biegi będę czynił przygotowania. Planowałem również wziąć udział w biegu górskim ale niestety nie upilnowałem i znalazłem się na liście rezerwowej. Bieganie stało się tak popularne, że w jeden dzień lista startowa się zamknęła.

Z ważnych decyzji jakie podjąłem w tym roku – przede wszystkim rezygnacja z pracy jako fotograf ślubny. Ciągłe balansowanie między pracą na dwa etaty, rodziną i hobby stało się zbyt trudne a czasami wręcz te rzeczy się wykluczały. Może dzięki tej decyzji inne kierunki fotografii w moim wykonaniu ponownie odżyją. Mam też nadzieję, że trochę więcej czasu poświęcę temu blogowi.

 

Kolekcja zebranych pamiątek:

 

A tak wyglądałem po zaliczeniu maratonu. Chyba dał mi trochę w kość 🙂

 

Tymczasem – do siego roku!

 

Skomentuj

